U primárních odběratelů tepelné energie (místem předání tepelné energie je vstup do výměníkové stanice ve vlastnictví odběratele):
V případě reklamace vyúčtování tepelné energie se obraťte na oddělení fakturace tepla.
Kontakt:
Jana Matoušková, fakturace tepla primární síť
telefon: +420 389 003 366 nebo e-mail: matouskova@teplarna-cb.cz
Reklamaci vyúčtování tepelné energie (dále jen reklamaci) lze uplatnit nejpozději do šesti měsíců od splatnosti reklamovaného období. Reklamaci je odběratel povinen uplatnit písemně na adrese dodavatele. Reklamace musí obsahovat údaj, že se jedná o reklamaci vyúčtování tepelné energie, označení odběratele, dotčeného odběrného místa, popis chyby ve vyúčtování a označení důkazů o takové skutečnosti, reklamovaný rozsah plnění a specifikaci, čeho se odběratel domáhá.
U sekundárních odběratelů tepelné energie a teplé vody (místem předání tepelné energie je vstup do objektu odběratele, popřípadě výstup z výměníkové stanice dodavatele):
V případě reklamace vyúčtování tepelné energie se obraťte na oddělení fakturace tepla.
Kontakty:
Petra Bínová, fakturace tepla sekundární síť
telefon: +420 389 003 251 nebo e-mail: binova@teplarna-cb.cz
Denisa Husáková, fakturace teplé vody
telefon: +420 389 003 271 nebo e-mail: husakova@teplarna-cb.cz
Reklamaci za kalendářní rok lze uplatnit nejpozději do 31. května následujícího kalendářního roku. Reklamaci je odběratel povinen uplatnit písemně na adrese dodavatele. Reklamace musí obsahovat údaj, že se jedná o reklamaci vyúčtování tepelné energie nebo vyúčtování teplé vody, označení odběratele, dotčeného odběrného místa, popis chyby ve vyúčtování a označení důkazů o takové skutečnosti, reklamovaný rozsah plnění a specifikaci, čeho se odběratel domáhá.