pátek, 22. listopadu 2019
Podle průzkumu se pak „na první dobrou“ respondentům nejvíce vybaví kromě komínu i sokolí rodinka.
Průzkumu, zaměřeného na vnímání teplárny a jejích služeb českobudějovickou veřejnosti, který připravila Ekonomická fakulta Jihočeské univerzity, se zúčastnilo 314 respondentů. Téměř polovina z nich přitom uvedla, že je na centrální vytápění a ohřev užitkové vody napojena. Čtyři pětiny si pak firmu vybaví jako dodavatele tepla ve městě.
Dotazování se týkalo i ekologie či vztahů s veřejností a hledalo náměty na zlepšení.
Průzkum zde upozornil na rezervy v konkrétních oblastech komunikace s veřejností. Téměř 70 procent respondentů odpovědělo, že se zajímají o ekologické aktivity ve svém okolí, ale jen menšina je ztotožnila i se stomilionovými investicemi teplárny do odsíření a ochrany životního prostředí. V této oblasti budou aktivity teplárny nadále narůstat, jde zejména o postupné snižování spotřeby uhlí prostřednictvím rozšiřování palivového mixu. V přístím roce dojde k napojení čistého zdroje, horkovodu z jaderné elektrárny Temelín, a připravují se i další projekty. Prostor ke zlepšení komunikace v této oblasti rozhodně je.
Více v tiskové zprávě:
Komín a sokolí rodinka. Českobudějovická teplárna u veřejnosti obstála